Kızlar bu ikinci doğumum olacak ama Sezeryan olduğu için hiç normal doğum sancısı çekmedim. Perşembe günü ağrım var diye gitmiştim sancım 160-180’i buldu ama doktorum normal ağrın devam ederse gel dedi. Bugünde biraz yordum kendimi sanırım. Kasıklarım ağrıyor normalde dinlenmekle geçerdi geçmiyor bide son bir saattir aşırı bir bel ağrısı başladı bıçak keser gibi.. sizce doğum belirtisi midir? 5 yaşında kızım var onu kaldırıp hastaneye götürmek istemediğim için emim olmak istiyorum.