kirpapatyasi19 2 yaşına kadar bebelac kullandım ekstra bi kilo yaptığını düşünmüyorum 18 aydan sonra günde 1 defa verdim . Öğünlerde daha besleyici tutun .mesela muza ceviz rendeleyin yada corbalarina servis yaparken 1 kaşık zeytinyağı koyun ve şehriye bulgur pirinç felan ekleyin gibi … bebelacta kullanabilirsiniz öğünleri etkilemicek şekilde az biraz