gmzcvk1 hekim değiliz tabi, ama yazdıklarınız anafilaksiye benziyor. Hiçbir şekilde vermeyin, Quincke ödemi olursa hiçbir şekilde önüne geçemezsiniz. Otomotik enjektör Epipen yazmaları lazım, içeriğinde etken madde adrenalin (epinefrin). Bir doktorla görüşüp tanısı koymasını isteyin, yapmazsa da daha tecrübeli doktora yönlendirmesini rica edin. Geçmiş olsun.