Elyesa
minnosunannesi06 benim de 6,5 sene önce yani doğum yapmadan önce hamileyken fark ettim o zaman doktora gittim memede kitle olduğunu söyledi ancak hamile olduğum için bir şey yapamadılar doğumdan sonra ağrımaya başladı içinde süt birikti sütü boşaltamadım damarların önüne geliyordu kitle öyle böyle bebeğim bir aylıkken birden memem şişmeye başladı acilen doktora gittim hemen ameliyata aldı o sütü boşalttılar enfeksiyon oluşmuş sonrasında sağmaya başladım tek g****** oğlum büyüttüm bir buçuk yıl süt verdim sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim ve doğumdan sonra içinde süt bırakmamaya önem verdim her gün sağdığım ağladım ağrıyordu ama aynı acıyi çekmek istemedim ondan sonra 2 yıl emzirdim doktor doktor gezdik fakülte doktor u ben seni ameliyat edemem beni aşıyor dedi işte öyle bir sene daha geçti sonra çareyi şehir dışına gittik orada yarı özel bir fakültede ameliyat oldum şu an iyiyim şükür ama benimki iyi huyluydu yani dediğiniz gibi sürekli de ağrımıyordu yani dokunduğumda hissediyordum ama doğumdan sonra içinde süt birikince çok ağrıyordu kusura bakmayın bayağı uzun oldu