9793selaam ben 1 hafta önce saçımı siyahtan açtım 1 hafta dinlendirdim üstüne bakır yaptım saçlarım sadece kurumuştu nemini kaybetmişti inan hindistan cevizi yağı süre süre toparladım mesela eskiden arkadaşım olan kız da her gün saç boyardı yıpranmazdı yani yıpranırdı ama kopmazdı hiç hep hindistan cevizi yağı kullanırdı saç proteini kullanırdı trendyolda var saç proteini de cok güzel şampuanınıza katabilirsiniz ben ek olarak urban tonik kullanıyorum saç diplerime yeni bebek saçlarım çıktı 2 yıldır kelleşmem azaldı doğumdan sonra tepem cok dökülmüştü açık açık görünüyordu saç dedim şu an kapandı orası urbanı kesinlikle öneririm