Kizim subat 22 dogumlu.
Ay ne cektim ogle uykularindan😅
Direndi uyumad, cok yordum uyudu, disarda uyudu, disarda uyumadi. 1.2 ay cebelleştik.
Zaten tek uyku, benim icin muhtesem bir kahve molasiydi😅 tam 2 yasina basdiginda, artik ogle uykusunu tamamen birkatik.
Zorla uyutunca, bu kez gece hortlamalari basladi.
Sabah 3.4 civari bir uyaniyordu, 6.7 gibi uyuyordu.
Gunduz uykusunu aldigi icin olabilir dedim, uyutmadan devam ettigimde, saatlerce uyanik kalma durumu ortadan kalkti.
Zaman zaman yine krizler yasiyoruz ama, tabii daha iyi.
Direnebildigin kadar diren ogle uykusu icin.
Ama olmuyorsa da😅 uykusuz merakli. Yaoacak bisey yok