Kuzikoo Merhabalar herkese. Bebeğim 11 aylık olmak üzere ama daha hiç diş çıkarmadı. Normal olabileceği söyleniyor ama ben yine de olumlu ya da olumsuz taraflarını bilmek istiyorum. Aynı durumda olan ya da yaşamış olan var mıdır acaba?
maygirl Kuzikoo kuzenimin bebeginin 13.5 aylikken ckti ilk alt 2 kisi ama v seklinde yamuk cikti.oyke ckar demiyorm ama.gec ckablir doktr takipli gidin