ArvenMom sevgiikra batikon kullanın nemli ıslak kalmasın hava alsın günde 2 defa sürün enfeksiyon iltihap kokusudur
ArvenMom sevgiikra doktoruna da söyle ilaç başlar çok ilerlediyse muhakak gözük dediğimi de yap iyi gelir
A2B4 sevgiikra valla doğum yptran doktorum takibe aldı 2 hafta gel git… 1 ayda evde yattım ben bnm çok kötü olmuştu 1 aya iylesti