seherturk Arkadaşlar merhaba bebeğim yaklaşık bir ay önce ateşlendi kan testi yapıldı enfeksiyon var dediler antibiyotik verildi beş gün antibiyotik kullandık ateş düştü bir sıkıntı gözükmüyordu yaklaşık beş gün sonra bebeğim de geceleri huzursuzluk başladı kendini oradan oraya atmaya başladı ilk de karın ağrısı olduğunu anlamadım defalarca doktora götürdüm bir şey yok diyip yolladılar yaklaşık 1:10 gün önce tekrar artık bu çocukta bir şey var diye götürdüğümde ultrasona sokup bağırsaklarında düğümleme olduğunu söylediler akşamdan sabaha sıvı takıp açılacağını söylediler tekrar ultrasonla baktıklarında açılmıştı aradan iki gün geçti ve şikayetler tekrar devam etti tekrar götürdüm Cerrahilik bir şey kalmadı dediler normal çocuk doktoru genel muayenesinde bir sorun yok dedi başka bir kliniğe çocuk doktoruna götürdüm Çölyak olabilir dedi test yapıldı oda negatif çıktı laktoz in toleransı olabilir denildi onunla ilgili herhangi bir test yapılmadı şu an bağırsak için ilaç kullanıyoruz gastritoloji randevu aldım ama bebeğim de hiçbir iyileşme yok kramp gibi geceleri ağrı giriyor başına gelen var mı lütfen yardım edin
seherturk seherturk Bu krampların sonunda kusma oluyordu kusup rahatlıyordu düğüm açıldıktan sonra kusma olmadı
Marianne seherturk çocuk alerji ve immunology bölümüne gitmenizi tavsiye ederim. Daha detaylı bakar, belki alerjisi vardır, bünye bu şekilde tepki veriyor. Geçmiş olsun.