Snm1234 En azından çalışabiliyorsunuz, ben şuan işe girsem nasıl durcak diye düşünüyorum. 2 ay öncesine kadar babasına bırakıp 3 saat kuaföre giderdim mesela ama şuan 15 dk göremesin deliriyor. İyice düşkünleşti, evet çok güzel hep bunu istedim ( salak gibi 😂 ) ama boğuluyor insan.
Eşimle konsere gittşk annemle ablam baktı 1 saat geçmeden ağlamaya başlamış.