Huyuksel merhabaa benimde kızım 32 aylık 🥰 biraz keyfiyet durumu başlıyor herhalde bu aylarda tek konuşma olarak değil de herşeyi canları istiyorsa yapacaklar istemiyorsa yapmayacaklar galiba 😂 benim kızım konuşuyor epey açıldı, geç konuştu zaten 2 yaşından sonra yavaş yavaş çözüldü 4-5aydır normal konuşuyor ama en çok ben anlıyorum kelimeleri yine de böyle herkesin anlayabileceği gibi net değil 🤷🏻♀️ bazıları baya net otur sohbet et, ama bazı şeyler yuvarlanıyor. Onlarda düzelir herhalde 🥺 konuşturan kitapları çok kullandık orada ufak ufak cümleler oluyor ya onlarla ilerledi epey sizde bakabilirsiniz hem etkinlik kitabı olduğu için sıkılmadan yapıyorlar.. bizde bide şey başladı yaa
o ney? Bida anlat 🥸
napıyosun anne?
Temizlik yapıyorum kızım.
Temizlik mi yapıyorsun anne.
Evet annecim.
Neden yapıyorsun anne.
Kirlenmiş kızım.
Kirlenmiş mi anne.
Evet kızım.
Burada duruyor bidahaa anlat hoop başa alıyoruz napıyosun anne diye 🥸😂😂