Tugbaa21 Merhaba 15 gün önce deposilin 2400 mg iğne vuruldum iğneden sonra morarma oldu ama 1 hafta önce iğne yerinde avuç içi kadar kırmızı kabarıklık kaşınma başladı bir şey ısırdı gibi geldi ama 1 haftadır geçmedi başına böyle bir şey gelen var mı
linahaniminannesi Tugbaa21 benim de penisiline alerjim var. Penisilin içerikli antibiyotikleri falan içemiyorum. Doğumda da aynı şekilde iğnesini vurmamalarını rica etmiştim sezaryen öncesi. Dikkatli olmanızı tavsiye ederim
Tugbaa21 momzayn sizinde mi sonradan oldu ben 6 ay vurdurcam bu ikinci ilkinde hiçbir şey olmadı ikincide 1 hafta sonra oluştu
momzayn Tugbaa21 benim pensilüne bildim bileli alerjim var en son dogum sancım başladıgında taktılar serumla birlikte o an heryerim şişti kıpkırmızı oldum ve inanılmaz derecede kaşınmaya başladım bebegimin kalp atışlrı düşmüştü hemşire alerjinmi var dedi evet dedm niye söylemiyorsun dedi dogum sancısına pensilin vercegnixi düşünemedim kb dedim djfjd 2. Doz yüksekse ondan belirtisini göstermiş olablr
Tugbaa21 linahaniminannesi ama alerjim olsa ilk vuruluncada belirti olmaz mıydı bende iğneyi vururken hata yaptıklarını düşünüyorum ilkte hiçbir sıkıntı çıkmadı ikinci de de 1 hafta sonra sadece iğne bölgesi kızardı kabardı ve kaşınıyor
Tugbaa21 Noname21 benim boğazımda bakteri olduğu için verdi ama tekrar vermez mi kaşıntı dışında rahatsızlığı yok