Hayırlı akşamlar …
3 yaşında kızım var yeni doğum yaptım 40 günlük kız bebeğim var..
Bebek olduktan sonra kızımda çoooook değişimler oldu sürekli ağlıyor cırlıyor eline ne alsa fırlatıyor döküyor yemiyor uyumuyor sürekli telefonu alıyor eline çizgi film aç diye biriyle konuşurken falan agliyor telefona saldırıyor resmen kendi ağlamasından benim konuştuğumu duymuyor yanii …. Böyle saysam bitmez yani yaptıkları 😐😐
Yakın yaş bebekleri olanlar bu durumu nasıl çözdünüz ne yapmalıyım ben kızıma karşı nasıl davranmalıyım gerçekten psikolojim bozuldu hiç sağlıklı düşünemiyorumm.. kızım çok uyumlu sakin uysal bir çocuktu hiç tanıyamıyorum çocuğumu şuan..