Bizde bugün tam 2 aylık olduk 8. Hafta atağı varmış sanırım o neyse artık. Benim bebeğşm doğduğundan beri huzursuz. Uyutup ne zaman uyanır acaba diye bakıyorum hep. Bilmiyorum hep böyle mi olucak ama gerçekten bazen tükendiğimi hissediyorum. Umarım ileride gülerek hatırlayacağım günlerdir