meraferaa Benim kizim da o donemlerde com istahsizdi. Sutum azdi ama yine de emzirdim. Biberon reddi yasiyordu ayni zamanda. Cok zor bir donemdi benim ocin. Sizi anliyorum guzel anne. Ben o surecte mama da vermek istedigim icin emzirme sondasi diye bir sey kullanmisti. Arastirin. Belki almak kullanmak istersiniz. Memenizi emerke ayni zamanda mama da vermis oluyorsunuz. Memeyi seviyorsa mamayi da bu sekilde vermis olursunuz. Ben baktim bu sekilde de kilo alimi azdi. Doktorumuz ozel bir mama verdi bize. Raporla aliniyordu. Doktorunuz nasil bir sey demedi anlamadim dogrusu. Raporlu mamayi da sorabilirsiniz doktora. Hastaylen ekstra yemiyorlar evet, cok zor oluyor anne icin de ama sabirli olun annesi. Ek gidaya az kalmis. Belki ek gida sevecek ve yiyecek bebisiniz.