Meryemm42 Merhaba anneler 2,5 yasında bebeğim var bu yaslarda konusurken ard arda aynı söylüyor snra sözcükleri söylüyor yasıyan varmı acaba
amansallagitsin Meryemm42 🤣🤣🤣 evet yasamistik bi ara bi cümleyi 10 kere ust uste soyledigi bile oluyordu.. hatta bi kere soylediginde cevabi begenmezse begenene kadr sorup dururdu.. sonra azaldi. Suan 3 yasina grck. Bazen inatlasir gine der ust uste cumleler.