betus52 Kızlar 3 ay oldu sezeryan olalı bugun dikis yerim cok kasınıyordu kasıdım kanamıs biraz.birsey olur mu
betus52 aalparslann 3 ay oldu ama bu zamana kadar birsey yoktu.terleyince falan birde hafif kıllar vardı kasındı kanadı