Zumra70 Merhaba güzel anneler size sorum evladınız düşüp dizini felan kanattiginda yada bir yere çarpıp yara yaptığında ne kullanıyorsunuz. İlk çocuğum cahikligime verin bilmiyorum 😁 o yüzden size sormak istedim
minervadefne Zumra70 morluklar için hirudoid jel alıyorum ☺️ yara bandı taşıyorum genelde yanımda çünkü parmağımın ucu çizilse ayılıp bayılıyor acıyor diye
333bd Zumra70 vikis iyi geliyor morarığıda geçiriyor ya da evde kuyruk yağı bulundurun yaralara birebir