Kızlar 7 haftalık gebeyim, oğlum okula başladı sanırım bana bulaştırdı hastalık kafam kalkmıyor, keyfim yok. Sanki burnunun içinde karınca var kımıl kımıl, sorum şu parol dışında be içebilirim? Bir de oğlumu sizce okula göndermeli miyim? Kendisi hasta değil.