Ozlem2603 Afyona yeni taşındık 2 aylık bebeğim var kızlar tavsiye edebilceniz iyi çocuk doktoru varmı
ayseaselinannesi2809 Ozlem2603 devlet hastanesinde elvan bahçeliye gidiyoruz iyi bir doktor tavsiye ederim
Ozlem2603 ayseaselinannesi2809 tesekkur ederim randevu alıp mı gidiliyor yoksa gittiğimizde sıra verirlermi acaba mhrs den randevu yokta
ayseaselinannesi2809 Ozlem2603 sabah erken gidince veriyorlar galiba sıra ben hep randevu ile gidiyorum galiba izinde kendisi şuan devlet hastanesinde hilal hanım var onu da iyi diyorlar
bal203 Ozlem2603 devlet Hastanesi’ne kesinlikle randevusuz almıyorlar online randevu alıp bide gitmeden 1 gün önce tekrar arayıp onaylatmaniz lazım yeni sistem değişti bilginiz olsun ama maddi durumunuz iyiyse Park Hastanesi’nde husamettin yakut kesinlikle