Bebegim_28 Herşeyini paylaşan uyumlu kızım gitti,hiç bir şey paylaşmayan inatlaşan karşılık veren mızmız bir çocuk oldu. Ne yapacağımı şaşırdım artık😐
Bebegim_28 Neden35 okulu detaylı anlatır sıkıntı yok başbaşa da bi tık daha iyi ama toplumda çocuk başkası gibi oluyor
Bebegim_28 Senem1234 valla bizde iki yaş da hiç sorun olmadı 3 bi tık zorladı ama 4 beni çok yordu rabbimin gücüne gitmesin ama sinirlerim yıprandı artık
MelekAnnesii Bebegim_28 daha bugun actim bende sanirim yasa ozgu bir durum bitmesini beklemekten baska care yok 🤦🏻♀️
Bebegim_28 MelekAnnesii acaba ben mi çok üstüne gidiyorum paylaş paylaş diyerek..off nasıl davranacağımı şaşırdım artık
MelekAnnesii Bebegim_28 ben o konuda zorlamiyorum sadece paylasmak guzeldir paylasabilirsin diyorum istemezse de sen bilirsin diyorum
gulirmak Bebegim_28 4.5 yaşında hayattan bezdirdi herseye itiraz küsme ağlama krizli günler yaşıyoruz şu aralar umarım en kısa zamanda geçer
duygu_2005 Bebegim_28 merhaba benim kızım da 4.5 yaşında okula gidiyor okuldan ilk alınca hiçbirşey anlatmıyor ve ben onu kendi haline bırakıyorum yorgun olduğu için. Gece uyumadan önce yanına uzanınca küçük sorularla anlatıyor herşeyi. Ben de sen böyle anlatınca ben çok mutlu oluyorum diyorum. Sizde deneye bilirsiniz. Veya son dönemlerde öğretmencilik oynamaya başladık oda olabilir
tavsaninannesi Bebegim_28 benim kızım sanki. Uyumlu sakin çocuk gitti yerine bağıran vuran ağlayan bi çocuk geldi kendimde suç arıyorum artık hayretle ve üzülerek izliyorum bazen sakin kalamıyorum çıkmazdayım
Bebegim_28 tavsaninannesi şu dönemler çok hafif düzeldi anlatıyorum devamlı mesela yeni huy edindi istemediği en ufak şeyde seni seviyorum git sen çok kötü bir annesin diyor (bir aydır tekrarlıyor) anlattım öyle söylenmez anneye falan diye baktım anlamıyor bugün yolda aynı şeyi yaptı bıraktım hızlı hızlı yürüdüm sevme artık git madem dedim eve kadar hızlı hızlı geldim hem ağladı hem geldi arkamdan özür dilerim anne diye 😁 sonra anlattım konuştum bilmiyorum fayda etti mi görecez
tavsaninannesi Bebegim_28 babannesi geliyor 2 hafta da bi 3.4 gün o varken çocuğum iyice azıtıyor gidiyor tam toparlıypr yine geliyor onlar varken daha da kendinden geçiyor Allah sabır versin bugün dudağımı ısırmaktan orası artık dikişlik olcak 😁