nsl3 Merhaba arkadaşlar 3 buçuk aylık oğlum ver saçını kestirmek istiyorum sizce kesilir mi bu aylarda zarar verir mi
gencbir_anne nsl3 ben kendim makina alıp evde kestim bir sorun yaşamadık hemşiremiz kesebilirsiniz demişti
Lalande nsl3 40 ından önce kesmek sünnetmiş ben kızımın saçını makinayla kestim evde. Yazın serinlesin bebeklik saçı kalmasın güzel çıksın diye