cinarinannesi2707 Selam kızlar 🤗 7 yıldır Profilo çamaşır makinesi kullanıyorum. Yeni aldığım nevresim takımlarını maksimum 2 sene kullanıyorum çarşaf ve yastık kılıfları yırtılıyor. Tişörtlerde nokta gibi delikler oluyor. Neden böyle olur bilen varmı