Glsm4349 ben olmuştum . Tahammül seviyem yerlerdeydi. Ve 3.5 yaş kızım vardı oyle bağırıyordum ki ona bana bagımlıydı başkasıyla uyumuyordu çok zordu asla hakim olamıyordum kendime. Öyle korkulu bakıyordu ki gözüme. Doğum yaptım bı seferde bebegi kabullenemedim o acıları onum yüzünden çektim gibi bi his oldu çok zordu ya ama şuan daha iyiyim toparlıyorum