Doktor tavsiyesi ile ek gıdada şu an kahvaltı-akşam/akşamüstü yemeği ve yatmadan önce meyve programını uyguluyorum
Akşam yemeğini en geç 5 de yediririm.
Bugün öğlen dışarı çıkcaz diye çıkmadan önce formül mamasını verdim. 6 buçukta gelince ek gıdasını veririm diye düşündüm
Eve geldik ve yemeğini hazırlarken akşam 7 de uyudu kaldı, hala daha kalkmıyor. En son 15:30 da yediği formül mama ile duruyor:(
Ek gıdayı düzenli sağlarken resmen uzak yerlere gezmeye gitmeye korkuyorum işte bebeğim yiyemicek aç uyuyacak diye
Kafam allak bullak oldu
Deneyimlerinizi yazar mısınız