oğlum 21 aylık emzirmeyi sonlandırdım 3 gün oldu ilk gün ciddi ağrım oldu biraz sağdım o şiddetli ağrı yok ama çok şiş yanlışlıkla dokunsam ağrı giriyor sağmak istemedim kesilsin artık diye doğru mu yaptım bilmiyorum önerilerinizi bekliyorum ne zaman geçer bu ağrı sızı ya da geçer mi ❤️🩹