Kızlar 1 hafta önce idrarim son damlasında karnıma ağrı girıyordu 2 gün önce de idrarim bildiğiniz kanlı gelmeye başladı hatta sade kandı su bol içince normale döndü bugün sabah tekrar kanamalı oldu acile gittim gitmeden baya su içtim normalde döndü ama tahlil yapmadan idrar yolu enfeksiyonu olmuşsun dedi antibiyotik falan yazdı yolladı başına gelen var mı ?