Bebeğim bir hafta emdi etmedi. Sarılık oldu açlıktan . İki gün hastanede yattı. Eve geldik Yüz yüze ve online emzirme danısmanlıgı aldım, yok silikon uç, yok kablo eds, yok şöyle tut otur şunu iç ye vs işe yaramadı asla ve asla. Haa bi de hastanede olan süt sağma makinesi bile kiraladım. Bebeğim çatladı ağlamaktan. Sağıp verecek sütüm de yoktu. 30 cc sağsam seviniyordum. Bebeğim sürekli ağlıyordu. Dr kontrole gittik. Çok yorgun görünüyorsun bebeğin huzursuz ver mamayı, ben de mamayla büyümüşüm ne olmuş sanki dedi.
O günden sonra biberonla mama verdim bebeğim ağlamıyor mutlu. Allahım nasıl seviniyorum. Emmediği için sütüm de bitti. Şimdi 1 yaş 3 aylık maşallah halimize. Kendini yorma bebeğine zaman ayır meme diye tutturmak ikinizi de yorar