tugba12tugba ben valla doğar doğmaz başladım yoğun bakımda kaldı mecburen başlamak zorunda kaldık sindirim sistemini düzenlemek için kullanılıyor gaz çıkarma ishal kabızlık hazımsızlık bu gibi durumlar zaten ga evresi ilk altı aylık dönemde oluyor ve devreye probiyotik damlalar giriyor illa gaz için değil bağırsakları düzenlemesi altında kullanılan bir ürün bebekler için uygun olmasa doktor vermezdi zaten ama siz benim bebeğim gazsız dışkısı iyi durumda diyorsanız tercihen kullanmaya bilirsiniz bebeğinizin herhangi bir ishal yada kabızlık durumunda da doktor probiyotik verecektir zaten