Hanımlar 6 aylık bebeğim var tadimlara başladık yaklaşık 2 haftadır. Kabak, havuc, yoğurt, patates, yumurta sarısı bunların tadına baktı herhangi bir sıkıntı yaşamadık hiçbiriyle. Şimdi neyle devam edebilirim çorba mi yapsam bunlarla yoksa meyve mi tattirsam, ya da tattirmam gereken başka bir şey var mıdır şimdilik? Avokado aldım vermek için olgunlasmasini bekliyorum.