nutellaa_ Arkadaşım arıyor da bu uygulamayı kullanmadığı için ben post açtım elinde olup satmak için var mı
betulunmevasi nutellaa_ Model olarak bu model şu an evde değilim çekemedim insta dan betul.e.a1 e yazarsanız resim çektiğim zaman detaylı atabilirim fiyatta anlaşırız
Kerem1234 iki_prens_annesi 1000tl kemerinin tek tarafı bozuk güneşlik açıldığında penceresi var yağmurluk ta veririm 1hurç dolusu kıyafet kaldı oglumdan bir ihtiyacın varsa koyarim
ey25eb25en Kerem1234 Çok pardon ama aynısını 400 e görsem almam çok pahalı 2. El ama yılların arabası belli az el insaf
anneyimannea Kerem1234 neden sarılmadığıni ben söyleyeyim size fotoğraf aşırı kalitesiz ürün fotoğraftan bile çok pis gibi gözüküyor eski gözüküyor fiyatı da cabasi zaten
betulunmevasi -256106- merhaba 1000 tl düşündüm ama sizin için uygun mudur? Hangi il de oturuyorsunuz?
Bebetonunannesi16 Tugba5834 kargoya veririm ama çok tutar o parayla yakından alırsınız daha iyisini keşke yakın olsaydık nasip