aryabebek473_ 15 günlük bebeğim ne yaparsam yapayım üst gazını cikarmiyo uykusuzluktan bi hal oldum hala sezaryan ağrısı çekiyorum kesin çözüm öneriniz var mı???
Baybars- aryabebek473_ Alttan çıkıyorsa ve kendini huzursuz hissetmiyorsa gerek yok demişti canım doktorumuz bende yarım saat vuruyordum birde tam doymayıncada çıkmayabiliyor yan yatırın
aslanmom3 Aynı problem bizde de var 9 günlük bebeğim bende burda bekliyorum birisi yardımcı olsun lütfen 🥺