Arkadaşlar 5 aylık bebeğim var yeni doğduğu sıralar hep sağ tarafa dönüp uyumak istiyordu dördüncü ay itibari ile sağa sola çok rahat bir şekilde hareket edip her iki tarafta da uyuyor sorum şu kucağımda oturttuğum zaman boynu yine de sağa meyilli gibi bu normal mi dr götürmem gerekli mi okuduğum sorunlara göre ya sağ ya da sol bir tarafa yatkın oluyormuş ama bilemedim benim bebeğim şuan her iki tarafa da rahatlıkla başını çevire biliyor