Ben de sezeryan oldum. İlk gün yeterli beslenemeyince şekeri düştü bebeğimin ve 10 gün yoğun bakımda kaldı. Sarılık olmadık. Yoğun bakıma 30 cc süt götürdüğümde bebeğim 5 günlüktü. Sağım yapmaya, bebeği göğsünüz ile buluşturmaya devam edin. Sütüm tam anlamıyla gelene kadar mama takviyesi yaptık hep.