Bizde 2 yaşındayız benimle giderse kanser olarak geri dönüyoruz çıkıyor merdivenin başında duruyor nazik çocuklar ricayla yan yan geçiyor ama bazıları çekilmeyince pat diye itekliyor oğlum ya kay ya in yok ağlamaya başlıyor babasıyla gönderiyorum canavar gibi ya 5 dk durmak bilmiyor. Bence biraz özgüvene ihtiyaçları var çevresindekilere yetişemeyecekleri düşünüyorlar