Kızlar 11 aylık bir kızım var. Şu bir haftadır canımı sıkan durumlar yapıyor.. önceden ismine bakardı göz teması vs kurardı artık bunları yapmaz oldu. Biliyorum doktora gitmeden kimse bi yorum yapamaz ama 1 yaş bebeğiniz neler yapabiliyor? Alkış yapıyor, babababa diyor, beni babasını görünce seviniyor bunları yapıyor şimdilik ama ismine bakmaz oldu. Bebeğime yalnız baktığım için tv açıyorum maalesef :(Adına bakmama ve göz teması dışında nelere dikkat etmem lazım ? Bana cevap yazarsanız çok mutlu olacağım 😓