Kızlar meraba nasılsınız bebişleriniz nasıl ?
Benim kızım çok huzursuz özellikle akşamları bişeyler oluyor.
Hiç bişey memnun etmiyor.
Ve bayadır böyle gaz diyeceksiniz evet başta gazımız vardı bi ara çok rahattı. Çok iyiydik ama şu 1 haftadır kan aglıyoruz. Bakıyorum karnı yumuşacık.
Acayip şekilde kusması, emmemesi falan var. Sanki biyeri acıyomuş gibi hastaneye gidicem ama keçiören araştırmaya gittim ilgilenmediler ? Bu ay 500 gram almış ona bile iyi dedi.
Bide reflü dediler ama bi test bişey yapmadılar ilaç dahi vermediler leflü için hangi bölüme gitmem gerekiyor ? Önereceginiz hastane varmı