Tam bir hafta oluyor memeden keseli ama gece uykuları düzelmedi hala sık sık kalkıyor. Burada okumuştum memeyi bıraktıktan sonra kesintisiz uyuyor diye hiç öyle olmadı bizde maalesef. Acaba daha erken mi henüz alışma aşamasında mı? Fikri olan anneler yardımcı olabilir mi acaba