Kızlar merhaba. 1 yıldır emziriyorum. 4-5 aylıkken sağ göğsümden çok emzirmeye başladım sabah hep sağdan veriyorsam akşam ara ara soldan verdim rahat geldiği için ve bi süre sonra soldan süt gelmemeye başladı. Şuan hâlâ solda yok sağdan emziriyorum. Ve biri büyük biri küçük oldu göğüslerimin çok rahatsız ediyor bu durum beni Var mı bu durumu yaşayan ve çözüm bulan ne yapmalıyım?