Kızlar merhaba dün itibari ile 2 çocuğum (7 ve 4 yaş) tamamlayacı sağlık sigortası yaptırdım. QNB sigorta. Bu sigortayı kullanıp memnun olan varmı. Sıkıntı çıkaran oldu mu 🥹 30 gün cayma hakkım var bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. Farklı firmaya mı geçmeliyim kafamda sorular 🤯