Bizde hiç sevmezdik 1,5 yaşından sonra benden güzel meyve yiyor. Bence bebeklerinde bir dönemi oluyor o dönemden sonra iştah açılma oluyor yemediğini yeme içme 1 yaş altı çocuklarda sürekli alerji durumları olduğu için kısıtlı yedirip içirdik 1,5 yaş sonrasında artık yiyebilir edebilir sizinle oturabilir dedikten sonra çocuklarda artık psikolojik olarak aaa annemlerle oturdum kalktım çatal aldım elime kaşık aldım yiyebiliyorum filan durumları oluyor herhalde , önüne bırakın yemek isterse yesin zorlamayın zorlayınca soğuyor bu kez.