annelerim dün akşam oğlum 7-8 gibi ateşlendi 37-38 dereceye çıktı ateş düşürücü verdim düşer gibi oldu uyuttum sonra tekrar ölçtüm 38.4 çıkınca soluğu hastanede aldık 1 yaşında bu arada muayenede bi sıkıntı görmedi doktor kan idrar temiz çıktı dün zaten pek bişey yemedi huysuz veya hasta gibi değil keyfi yerinde ama sadece ateşi var diş olabilir mi sürekli salyası akıyor her şeyi ısırıyor ağzına götürüyor ama baktığım zaman diş gibi bişey göremiyorum ağzında