36 haftalık hamileyim bir buçuk yaşında da kızım var. Kaç haftadır sürekli halsizim başım ağrıyor arada tansiyonum düşüyor gibi oluyor. Bu hafta ne yazık ki diş ağrısı da başladı dişimin ağrısı direkt başıma vuruyor. Parol kullaniyorum sürekli ilk başlarda etkisi oluyordu şimdi yok. Acile gittim serum verdi ardından biraz rahatladım ama şu an yine başladı baş ağrısı halsizlik. Ne yapacağım ya doğurana kadar böyle mi olacak 😩