Kızlar uyku düzenimiz vardı oda bitti. Kızım 8 aylık uyuturlen ağlıyor. Uyanınca ağlıyor . Saatinde uyumuyor. Beslenmek istemiyor ? Sizce dişmi? Doktora gitmeli miyim. Dişler ucu görünüyor patlamış ama acaba başka derdi mi var. Yıprandım yemin ederim. Zaten gün boyu mızmız.