mikiail full elektrik aracım..şehiriçi çok uygun 2 hafta gidiyor mesela 1 depo evet memnunum evime de şarj istasyonu yakın olduğu için şanslıyım..ancak şehirdışı gidip gelme durumunuz varsa çok tavsiye edemeyeceğim..menzili hava, yol, klima hepsi etkiliyor..bir stres alıyor insanı (full elektrik için konuşuyorum) hatta gidişte uğradığımız istasyona dönüşte yetişemedik mesela yetmedi menzil başka yer aradık ki bazen şehir içine yönlendiriyor vs..yani işin özeti birinden şunu duymuştum “elektrikli araç ailenin 2.aracı olacaksa çok avantajlı ancak tek araçsa iyi düşünülmeli” diyordu..buna kesinlikle katılıyorum..bizim bir de hibrit aracımız var büyük olduğu içi çok yakıyor ama uzun yolda kesinlikle elektiriksiz araba derim