Kızlar kilomdan dolayı insülin direncim yüksek ve kızım artık baya seyrek emiyor emmiyor bile denebilir .kilo vermeme vfayda ediyordu tekrar başlamak istiyorum ilacıma .başlasam sıkıntı olur mubebegime .emmek istemiyor emerse bı iki yudum alıp çekiliyor ağlıyor . siz nasıl kullanıyorsnz .?