arasssmommm öyle yapayım cok teşekkür ederim. Bide bisey danışacağım gündüz klima açıyoruz izmirde yaşıyoruz gece de 27-28 de klima açıyorum kapı açık şekilde üstünde uzun kollu altında da patikli alt sizce üşütür mü siz nasıl yapıyorsunuz bu mevsimde acaba