Sizdenbiri63 öncelikle çok geçmiş olsun. Salgın var maalesef bizde 3 ay önce atlattık. İllet bir hastalıktı. Bizimki aşı yan etki yaptı üzerine hasta olmuştu. İnşallah yaşadıklarımı yaşamazsınız hem 35 haftalık hamileydim o zaman hemde oğlumu tek başıma hastaneye götürdüm ambulans ile eşim çıkamadı iş yerinden. Her yeri morarmış nabzı aşırı yükselmişti…
Acile gitmissiniz kanına baktılar mi? Ne denildi enfeksiyon vs bir şey varmı?
Ben hem devlet hemde fakülteye götürdüm ama ikisinden de bir şey anlamadım hep ilaç yazıp gönderdiler. Özele gittik en son hem su gibi ishal hem kusma hem ateş var dememle direkt karnına baktı ve enfeksiyon var 5 tane iğne yazdı her gün 1 doz alınması gerek diyerek gönderdi güzelde ilgilendi baktı heryerine. İğneden sonra kendine geldi oğlum çok çok kötüydü yoksa Rabb’im bir daha yaşatmasın. Olmadı sizde bir özele götürün bu gibi şikayetler de varsa devlet doğru düzgün ilgisi kalmadı şahsen konuşursam kendi yaşadığım memlekette kalmadı (Kahramanmaraş)