25 gündür memleketimde tatildeyiz. Oğlumla yalnız geldik. Ne annemlerde ne de kayınvalidemlerde bi bebek yatağı olmadığı için ve ayrıca evler de soğuk olduğu için yanımda yatırdım. Şimdi de bana çok alıştı galiba. 6 buçuk aylığız. Buraya gelmeden önce akşam 21.30 da yatağa geçerdik. Emerek uyurdu ama bir düzenimiz vardı kendimizce. Emmek için sabah 5,6 gibi uyanırsa emzirirdim. Onun dışında gece beslenmesi de yoktu. Ama şimdi hem çok geç uyuyor hem de sabaha kadar uyanıp duruyor. Düzen oluşturamayacağım diye çok korkuyorum. Benim gibi böyle bir durum yaşayıp da üstesinden gelenler var mı ?