Kızlar 2 aylık bebeğim var hiç durmuyor normalde gazlı bir bebek emziriyorum gazını çıkarttığım halde de sürekli ağlıyor gaz ilaçları kullanıyorum hiç biri fayda etmedi hiç uyumuyor ayakta sallıyorum ayağımda biraz uyuyor sonra hemen uyanıyor emziriyorum biraz seveyim istiyorum ama sürekli mızmız ağlıyor napacağımı şaşırdım